مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 18:352020-06-10اجتماعي

آموزش بیش از 7هزار  دانش آموز در طرح داناب/طرح های توسعه آبی در استان ادامه دارد


طرح های توسعه آبی فعال در استان اردبیل می تواند به عنوان کارگاه علمی و آموزشی مورد توجه دانش آموزان و دانشجویان در عرصه وسیع علم آموزی باشد.

- ایسنا/اردبیل طرح های توسعه آبی فعال در استان اردبیل می تواند به عنوان کارگاه علمی و آموزشی مورد توجه دانش آموزان و دانشجویان در عرصه وسیع علم آموزی باشد.

عباس جنگی مرنی 21 خرداد در آیین اختتامیه طرح داناب با اشاره به آموزش 7500 دانش آموز در طرح داناب، اظهار کرد: طرح داناب که از سال 97 آغاز شده بود یکی از طرح های مناسب در حوزه آموزش به دانش آموزان برای ترویج فرهنگ استفاده بهینه از آب و نقش و اهمیت این مایه حیات است.

بطوریکه امیدواریم در طرح های آینده تعداد دانش آموزان بیشتری تحت آموزش قرار گیرند و پوشش وسیع تری نسبت به سال گذشته داشته باشیم.

به گفته وی در طرح داناب با توجه به مشکلات آب در مناطق مختلف استان اردبیل 100 مدرسه به عنوان مدارس هدف انتخاب می شود که در آن دانش آموزان به عنوان ناجیان آب برنامه های ویژه ای در زمینه آگاه سازی و اطلاع رسانی در مورد بحران آب برگزار می کنند.

مدیر عامل آب منطقه ای اردبیل با اشاره به اینکه طبق اطلاعات موجود 90 میلیون متر مکعب آب تجدیدپذیر در دشت اردبیل وجود دارد، خاطر نشان کرد: این در حالی است که میزان مصرف در این دشت 160 میلیون متر مکعب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش بیش از 7هزار  دانش آموز در طرح داناب/طرح های توسعه آبی در استان ادامه دارد

آموزش بیش از 7هزار  دانش آموز در طرح داناب/طرح های توسعه آبی در استان ادامه دارد